Strona główna KoncertySpektakle Pomoc Formularz kontaktowy

FAQ

Bilety

  • Czy muszę wydrukować bilet elektroniczny?

    Bilet może być okazany na urządzeniu mobilnym.

  • Gdzie znajdę niezbędne informacje dotyczące planowanego koncertu?

    Wszystkie niezbędne informacje udostępnimy tydzień wcześniej w zakładce danego wydarzenia na stronie biletserwis.pl.

  • W jakim terminie otrzymam zakupione bilety?

    Jeśli są to bilety elektroniczne, dotrą one automatycznie na wskazany adres e-mail, po zaksięgowaniu płatności.

    Jeśli są to bilety papierowe, wysyłka kurierem/paczkomatem zajmie do 14 dni roboczych.

  • Czy bilety są imienne?

    Bilety nie są imienne, chyba że przy danym wydarzeniu zaznaczymy, że jest inaczej.

  • Co mam zrobić, jeśli wydarzenie, na które kupiłem bilety, zostało przeniesione na inny termin?

    Bilety zachowują ważność na wydarzenie, którego termin uległ zmianie. Wszelkie informacje można uzyskać poprzez formularz kontaktowy oraz na stronie organizatora wydarzenia.

  • Czy mogę zwrócić zakupione już bilety?

    Prosimy o rozważne dokonywanie zakupów, ponieważ nie ma możliwości zwrotu zakupionych biletów.

  • Gdzie mogę kupić bilety dla osób niepełnosprawnych?

    Bilety dla osób niepełnosprawnych, które poruszają się na wózkach inwalidzkich, nie są dostępne w regularnej sprzedaży na naszej stronie. W celu zakupu biletów prosimy o kontakt e-mail: [email protected]

  • Jak kupić bilet?

    1. Aby kupić bilety na naszej stronie, musisz posiadać konto klienta. Założysz je wypełniając formularz rejestracyjny w zakładce „Moje konto”.


    2. Wybierz interesujące Cię wydarzenie z listy w zakładce „Wydarzenia”. Tam znajdziesz przycisk, który przekieruje Cię do strony wyboru miejsc.


    3. Wybierz sektor, który Cię interesuje klikając na miniaturkę w podglądzie całej widowni. Następnie dodaj do koszyka upatrzone miejsca. Po tym kroku masz 15 minut na dokończenie procesu zakupu.


    4. Przejdź dalej do koszyka. Tu musisz podać swoje dane kontaktowe, sposób dostawy i płatności. Jeśli jesteś zalogowany, to informacje zostaną uzupełnione automatycznie. Na tym etapie możesz również zaznaczyć, że chcesz otrzymać fakturę.


    5. Po zatwierdzeniu zamówienia, będziesz mógł zapłacić za bilety. Płatność możesz wykonać za pomocą: szybkiego przelewu, płatności BLIK lub kartą płatniczą podpiętą do elektronicznego portfela. Na adres e-mail, podany przy zakładaniu konta, zostanie wysłana wiadomość z informacją o utworzonym zamówieniu. Tam znajdziesz link do płatności.


    6. Po dokonaniu płatności Twoje bilety zostaną wysłane na skrzynkę e-mail lub kurierem, jeżeli wybrałeś bilety drukowane.

  • Jakie są metody płatności i dostawy?

    Metody płatności

    Do sfinalizowania zamówienia użyj przycisku lub linku do płatności, który dostaniesz na adres e-mail. Za bilety na nasze wydarzenia zapłacisz przy pomocy serwisu płatności PayU:

    – szybkim przelewem
    – płatnością BLIK
    – kartą płatniczą połączoną z portfelem elektronicznym (Gpay, Wallet).

    Pamiętaj, że od momentu złożenia zamówienia masz 30 minut na dokonanie zapłaty.

    Metody dostawy

    Podczas dokonywania zakupu, możesz wybrać następujące metody dostawy:

    Bilet elektroniczny – wysyłamy na adres e-mail przypisany do Twojego konta, możesz go wydrukować lub wyświetlić w telefonie.

    Bilet papierowy/ kolekcjonerski – wysyłamy przesyłką kurierską lub za pośrednictwem InPost do odbioru w paczkomacie.

    DPD – przesyłka krajowa 16,50 zł / przesyłka zagraniczna

    paczkomat InPost – przesyłka krajowa 16,50 zł

  • Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

    Jeśli zamówienia nie opłacono w ciągu 30 minut, zostanie automatycznie anulowane.

  • Czy mogę otrzymać fakturę?

    Chęć otrzymania faktury należy zaznaczyć przy składaniu zamówienia.