Zamówienia do paczkomatu lub kurierem złożone po 18 grudnia będą zrealizowane i wysłane po Nowym Roku.

Strona główna KoncertySpektakleSport Pomoc Formularz kontaktowy Karty podarunkowe

FAQ

Bilety

  • Czy bilety są imienne?

    Bilety nie są imienne, chyba że przy danym wydarzeniu zaznaczymy, że jest inaczej.

  • W jakim terminie otrzymam zakupione bilety?

    Jeśli są to bilety elektroniczne, dotrą one automatycznie na wskazany adres e-mail, po zaksięgowaniu płatności.

    Jeśli są to bilety papierowe, wysyłka kurierem/paczkomatem zajmie do 14 dni roboczych.

    Jeśli są to bilety kolekcjonerskie, czas realizacji zamówienia zajmie do 30 dni roboczych

  • Gdzie znajdę niezbędne informacje dotyczące planowanego koncertu?

    Wszystkie niezbędne informacje udostępnimy tydzień wcześniej w zakładce danego wydarzenia na stronie biletserwis.pl.

  • Czy muszę wydrukować bilet elektroniczny?

    Bilet może być okazany na urządzeniu mobilnym.

  • Jak ubezpieczyć bilet na wydarzenie?

    Podczas zakupu zapoznaj się z wysokością składki, a następnie zaznacz ptaszkiem rubrykę dotyczącą ubezpieczenia,

    Po akceptacji wymaganych zgód oraz dokonaniu płatności za bilet/y i ubezpieczenie na wskazany adres e-mail wyślemy polisę oraz niezbędne dokumenty.

  • Kto może ubezpieczyć bilet ?

    Każda osoba kupująca bilety poprzez stronę internetowa www.biletserwis.pl

  • Czy mogę odstąpić od ubezpieczenia ?

    Tak, jeżeli zawarte ubezpieczenie dotyczy okresu dłuższego niż 6 miesięcy i nie minęło 30 dni od zawarcia ubezpieczenia (lub 7 dni w przypadku przedsiębiorcy).

  • Czy po zakupie biletu mogę dokupić ubezpieczenie ?

    Ubezpieczenie może zostać zawarte jedynie podczas finalizacji procesu zakupu biletu/ów.

  • Co zrobić jeśli nie mogę uczestniczyć w wydarzeniu?

    W przypadku wystąpienia zdarzenia, które uniemożliwiło Ci uczestnictwo w wydarzeniu, uzupełnij odpowiedni druk zgłoszenia szkody, dostępny na stronie:

    https://www.signal-iduna.pl/zglos-szkode/

  • W jakich sytuacjach mogę skorzystać z ubezpieczania biletu ?

    Tobie lub bliskiej Ci osobie zdarzy się nieszczęśliwy wypadek, choroba lub zaostrzy się choroba przewlekła

    Twój bilet zostanie skradziony

    Opóźni się o co najmniej dwie godziny odlot samolotu lub odjazd publicznego środka transportu, który uniemożliwi Ci dotarcie na wydarzenie

    oraz wielu innych powodów opisanych w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia