1. Aby kupić bilety na naszej stronie, musisz posiadać konto klienta. Założysz je wypełniając formularz rejestracyjny w zakładce „Moje konto”.
2. Wybierz interesujące Cię wydarzenie z listy w zakładce „Wydarzenia”. Tam znajdziesz przycisk, który przekieruje Cię do strony wyboru miejsc.
3. Wybierz sektor, który Cię interesuje klikając na miniaturkę w podglądzie całej widowni. Następnie dodaj do koszyka upatrzone miejsca. Po tym kroku masz 15 minut na dokończenie procesu zakupu.
4. Przejdź dalej do koszyka. Tu musisz podać swoje dane kontaktowe, sposób dostawy i płatności. Jeśli jesteś zalogowany, to informacje zostaną uzupełnione automatycznie. Na tym etapie możesz również zaznaczyć, że chcesz otrzymać fakturę.
5. Po zatwierdzeniu zamówienia, będziesz mógł zapłacić za bilety. Płatność możesz wykonać za pomocą: szybkiego przelewu lub kartą płatniczą podpiętą do elektronicznego portfela. Na adres e-mail, podany przy zakładaniu konta, zostanie wysłana wiadomość z informacją o utworzonym zamówieniu. Tam znajdziesz link do płatności.
6. Po dokonaniu płatności Twoje bilety zostaną wysłane na skrzynkę e-mail lub kurierem, jeżeli wybrałeś bilety drukowane.