REGULAMIN ZAKUPU BILETÓW W SERWISIE WWW.BILETSERWIS.PL Z DNIA 1 lipca 2024 roku.
- Zasady organizacyjne
- Właścicielem serwisu sprzedaży biletów www.biletserwis.pl jest Bilet Serwis Kurzawa Pawlicki Stefański Spółka Jawna z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Poznańska 72 wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000887710, NIP: 6222834393, REGON: 388351457, adres poczty elektronicznej: [email protected] oraz numer telefonu kontaktowego: 62 734 62 62.
- Definicje
- Serwis internetowy – portal internetowy prowadzony przez Pośrednika biletowego pod adresem internetowym www.biletserwis.pl
- Regulamin - niniejszy regulamin zakupu biletów w Serwisie internetowym.
- Pośrednik biletowy – Bilet Serwis Kurzawa Pawlicki Stefański Spółka Jawna z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Poznańska 72 wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000887710, NIP: 6222834393, REGON: 388351457.
- Użytkownik - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną - korzystająca albo zamierzająca korzystać z funkcjonalności dostępnych w portalu internetowym www.biletserwis.pl (każdy użytkownik Serwisu Internetowego).
- Klient - każdy podmiot zawierający umowę za pośrednictwem Serwisu Internetowego.
- Konto klienta – indywidualny panel Użytkownika Serwisu internetowego, umożliwiający Użytkownikowi dostęp do funkcjonalności w ramach Serwisu internetowego.
- Formularz rejestracji - formularz dostępny w Serwisie internetowym, umożliwiający utworzenie Konta.
- Wyszukiwarka – funkcjonalność Serwisu internetowego, dostępna dla wszystkich Użytkowników na stronie Serwisu Internetowego umożliwiająca wyszukiwanie Wydarzeń zamieszczonych w Serwisie internetowym.
- Koszyk – element oprogramowania Serwisu internetowego, umożliwiający Użytkownikowi wybór i zakup Produktów w ramach danego Zamówienia.
- Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza zamówienia, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Produktu lub Produktów z Pośrednikiem biletowym.
- Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Serwisie internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Wydarzenie – koncert, spektakl, widowisko, występ artystyczny, wydarzenie sportowe lub inne wydarzenie kulturalne.
- Organizator – odrębny od Pośrednika biletów podmiot, prowadzący profesjonalną działalność w zakresie organizacji Wydarzeń.
- Bilet – dokument uprawniający Klienta do uczestnictwa w Wydarzeniu.
- Voucher, Karta Podarunkowa – dokument o określonej wartości uprawniający Klienta do jego wymiany na Bilet o wartości nie wyższej niż wartość Biletu.
- Produkt – Bilety, Karty Podarunkowe i Vouchery dostępne w ramach Serwisu internetowego będące przedmiotem Umowy sprzedaży między Klientem a Pośrednikiem biletowym.
- Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawarta za pośrednictwem Serwisu internetowego.
- Pliki cookies - dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika. Za ich pośrednictwem Użytkownik korzysta z Serwisu internetowego pozwalając na jego późniejszą identyfikację w przypadku ponownego korzystania Serwisu internetowego na urządzeniu (np. komputerze, telefonie), na którym zostały zapisane.
- Operator płatności – platforma internetowa umożliwiająca dokonywanie drogą elektroniczną płatności za zakupione Produkty. Podmiotem odpowiedzialnym za platformę internetową jest: PayU S.A. ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań, PayPro S.A ul. Kancelarska 15, 60-327 Poznań
- Wymagania techniczne
- Aby korzystać z Serwisu internetowego niezbędne jest spełnienie następujących warunków technicznych:
- komputer typu PC lub tablet lub telefon;
- dostęp do internetu o przepustowości łącznej min. 10 Mb/s;
- system operacyjny Microsoft Windows w wersji 7 lub nowszej lub inny zapewniający wskazane funkcjonalności;
- zainstalowana przeglądarka internetowa Chrome 54+ lub Microsoft Internet Explorer 11+ lub Mozilla Firefox 50+ lub Safari 10+ z obsługą Java Script oraz wtyczką Sun Java JRE 1.5.0 lub nowszą;
- zainstalowana przeglądarka plików PDF (Acrobat Reader 8.x lub nowszy);
- włączona obsługa plików cookies;
- posiadanie czynnego i poprawnie skonfigurowanego konta poczty elektronicznej.
- W ramach Serwisu internetowego wykorzystywane są Pliki cookies, które zapisywane są w systemie teleinformatycznym Klienta. Pliki te wykorzystywane są w celach technicznych do prawidłowego wykorzystania funkcjonalności w ramach Serwisu internetowego. Korzystanie z Serwisu internetowego z włączoną obsługą ciasteczek oznacza ich akceptację.
- Aby korzystać z Serwisu internetowego niezbędne jest spełnienie następujących warunków technicznych:
- Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady oraz warunki zakupu Produktów przez Klientów od Pośrednika biletowego, korzystania z Serwisu oraz ustala prawa i obowiązki Użytkowników i Pośrednika biletowego.
- Niniejszy Regulamin określa w szczególności
- rodzaje i zakres usług i funkcjonalności dostępnych w ramach korzystania z Serwisu internetowego;
- warunki korzystania z Serwisu internetowego;
- zasady korzystania z Serwisu internetowego.
- Niniejszy Regulamin jest niezależny od regulaminu Organizatora realizującego dane Wydarzenie i jego zapisy nie stanowią regulaminu tego Wydarzenia.
- Korzystanie z Serwisu internetowego jest dobrowolne.
- Korzystanie z Serwisu internetowego jest bezpłatne, za wyjątkiem funkcjonalności i Produktów oznaczonych jako odpłatne.
- Podstawowym przeznaczeniem Serwisu internetowego jest sprzedaż Produktów Klientom.
- Podstawowym wykorzystaniem Serwisu internetowego jest przeglądanie zawartych w nim podstron, treści, danych, zestawień oraz materiałów graficznych w przeglądarce internetowej.
- Klient każdorazowo przy dokonywaniu zakupu Produktu jest zobowiązany do zachowania należytej staranności. Podanie błędnych danych niezbędnych do jego identyfikacji oraz dokonania zakupu może skutkować niezaksięgowaniem wpłaty oraz anulowaniem sprzedaży.
- Zabrania się użytkowania Serwisu internetowego w sposób niezgodny z jego podstawowym wykorzystaniem oraz w celach niezgodnych z jego przeznaczeniem.
- Zabrania się wykorzystywania Serwisu w celach niezgodnych z obowiązującym w Polsce prawem.
- Ewentualne rozbieżności co do zawartości merytorycznej prezentowanych Produktów względem rzeczywistości nie stanowią podstaw do roszczeń wobec Pośrednika biletowego.
- Pośrednik biletowy nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie zakłócenia lub przerwy w funkcjonowaniu Serwisu internetowego, w tym w szczególności spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Serwisu internetowego z infrastrukturą techniczną Użytkownika.
- Przeglądanie Produktów w Serwisie internetowym nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Użytkownika możliwe jest po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami §6 Regulaminu.
- Ceny Produktów są podane w polskich złotych i są cenami brutto.
- Do cen Produktów może zostać doliczona dodatkowa opłata serwisowa, o której Klient zostanie poinformowany przed dokonaniem zakupu.
- Dane dotyczące przelewów pieniężnych udostępnione przez Użytkownika w celu zawarcia Umowy Sprzedaży, w szczególności numer konta bankowego Użytkownika oraz adres e-mail Użytkownika zostaną udostępnione wyłącznie operatorowi płatności. Ww. dane będą przechowywane przez Pośrednika biletowego bez ograniczeń czasowych z zachowaniem należytej staranności i dobrych praktyk w zakresie bezpieczeństwa oraz spełniając wszelkie wymogi prywatności, w szczególności w zakresie przepisów RODO.
- Pośrednik biletowy wykorzystuje Pliki cookies zgodnie z określoną polityką Plików cookies oraz zarządza danymi osobowymi zgodnie z polityką prywatności.
- Pośrednik biletowy jest administratorem danych osobowych przetwarzanych w Serwisie Internetowym w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu. Dane osobowe przetwarzane są w celach, zakresie i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie Serwisu internetowego. Polityka prywatności zawiera w szczególności zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez administratora w Serwisie internetowym, w tym podstawy, cele i zakres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Serwisie internetowym plików cookies oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie z Serwisu internetowego jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego z Serwisu Internetowego jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w Polityce prywatności.
- Prawa autorskie
- Prawa autorskie oraz prawa własności intelektualnej do Serwisu internetowego jako całości oraz jego poszczególnych elementów, w tym materiałów, treści, grafik, utworów, wzorów i znaków dostępnych w jego ramach należą do Pośrednika biletowego lub innych uprawnionych podmiotów trzecich i objęte są ochroną prawa autorskiego oraz innych przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Ochrona przyznana Serwisowi internetowemu obejmuje wszystkie formy ich wyrażenia. Zabrania się kopiowania, rozpowszechniania i wykorzystywania poza Serwisem internetowym treści, materiałów i ich elementów zawartych w Serwisie internetowym.
- Publikowanie i wykorzystywanie całości lub części treści prezentowanych w Serwisie internetowym wymaga zgody Pośrednika biletowego.
- Korzystanie z serwisu internetowego
- Przeglądanie treści zamieszczonych w Serwisie internetowym nie wymaga rejestracji.
- Korzystanie z pełnej funkcjonalności Serwisu internetowego i dostęp do wszystkich zawartych w nim treści wymaga założenia Konta Użytkownika.
- Założenie Konta wymaga wypełnienia Formularza rejestracji poprzez podanie w nim wszystkich niezbędnych danych, w szczególności adresu e-mail i utworzenia hasła.
- Założenie Konta w Serwisie internetowym jest bezpłatne.
- Każdorazowe logowanie się do Konta w Serwisie internetowym odbywa się poprzez podanie loginu i hasła nadanych podczas rejestracji.
- Użytkownik ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat, usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Pośrednika biletowego, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w §1.
- Zasady składania zamówień
- W celu złożenia Zamówienia należy:
- wybrać Produkt dotyczący konkretnego Wydarzenia poprzez wybór jego kategorii, rodzaju, miejsca oraz liczby. Użytkownik w jednym zamówieniu może zakupić maksymalnie 6 (sześć) biletów, chyba, że organizator zastrzeże sobie inną ilość;
- po dokonaniu wyboru Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, należy kliknąć przycisk „dalej”;
- zalogować się do indywidualnego Konta użytkownika (jeśli użytkownik nie jest zalogowany), uzupełnić wymagane dane oraz zaakceptować regulamin;
- kliknąć pola “Zamawiam i płacę” oraz potwierdzić Zamówienie, wybierając uprzednio sposób dostawy Produktu;
- wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie.
- W odniesieniu do wybranych Biletów, poprzez wybór i kliknięcie pola „Zamawiam i płacę”, Klient wyraża wolę zawarcia Umowy sprzedaży i dokonuje rezerwacji Biletu na wybrane Wydarzenie wraz z obowiązkiem zapłaty.
- W odniesieniu do wybranych Voucherów, poprzez wybór i kliknięcie pola „Zamawiam i płacę” Klient wyraża wolę zawarcia Umowy sprzedaży i dokonuje rezerwacji Vouchera upoważniającego do jego późniejszej wymiany na wybrany Bilet wraz z obowiązkiem zapłaty.
- Klient chcący otrzymać fakturę VAT musi podać dane do jej wystawienia. Faktura zostanie wystawiona po opłaceniu zamówienia i wysłana Klientowi na wskazany adres poczty e-mail w formie dokumentu PDF w ciągu 30 dni od zgłoszenia chęci jej otrzymania.
- Realizacja Zamówień grupowych jest dokonywana odrębnie na adres e-mail: [email protected]. Zamówienie grupowe musi zawierać kategorię, rodzaj i liczbę Biletów.
- Zakup Karty Podarunkowej jest dokonywany odrębnie w drodze Zamówienia na adres e-mail: [email protected].
- W celu złożenia Zamówienia należy:
- Wymiana biletów / Zmiana danych na bilecie
- Zmiany danych osobowych/oświadczeń covidowych na bilecie można dokonać jednokrotnie do zamówienia, najpóźniej na 21 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia Imprezy, na którą został zakupiony bilet.
- Zmiana danych możliwa jest wyłącznie przez Klienta, który zakupił bilet.
- Opłata za zmianę danych wynosi 30 PLN za każdą sztukę, plus koszty wysyłki (opłata jednorazowa do zamówienia).
- W celu dokonania zmiany danych osobowych prosimy o kontakt pod adresem mail: [email protected]
- Zawarcie umowy sprzedaży
- Zawarcie Umowy sprzedaży następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Portalu internetowym zgodnie z §7 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Pośrednik biletowy niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Pośrednika biletowego Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta. Potwierdzenie zawiera co najmniej oświadczenie Pośrednika biletowego o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy sprzedaży.
- Zamówienie może zostać opłacone za pośrednictwem operatora płatności. Klient zostanie przekierowany na stronę tej platformy, która umożliwi dokonanie płatności.
- Niezależnie od wybranego sposobu opłacenia Zamówienia, po uzyskaniu informacji o jego opłaceniu i zaksięgowaniu, Klient otrzyma stosowne potwierdzenie w wiadomości e-mail.
- Po zaksięgowaniu płatności, bilety zostaną wysłane w formie wybranej przez klienta.
- Produkty
- Zakup Biletu, Karty Podarunkowej lub wymiana Vouchera na Bilet oznacza akceptację regulaminów dotyczących uczestnictwa w Wydarzeniu.
- Pośrednik biletowy lub Organizator może wprowadzać ograniczenia ilościowe co do liczby Biletów kupowanych przez Klienta lub za pośrednictwem danej karty płatniczej w ramach jednego Zamówienia na dane Wydarzenie. Zakładanie dodatkowych kont Użytkownika w celu obejścia ww. zapisu jest zabronione. Bilety zakupione z przekroczeniem ograniczeń ilościowych mogą zostać anulowane.
- Pojedynczy Bilet uprawnia do uczestnictwa w Wydarzeniu jednej osoby, we wskazanym miejscu. Bilet nie może być zniszczony, podarty, wyblakły ani uszkodzony w żaden inny sposób, który uniemożliwiałby prawidłową weryfikację uprawnienia do uczestnictwa w Wydarzeniu.
- Bilet uprawnia do jednorazowego wejścia na Wydarzenie i nie może zostać wykorzystany ponownie.
- Dopuszczalna jest sprzedaż biletów dotyczących miejsc z ograniczeniami wpływającymi na uczestnictwo w Wydarzeniu, w szczególności z ograniczeniem widoczności.
- Dopuszczalna jest sprzedaż biletów z ograniczeniem wiekowym co do uczestnictwa w Wydarzeniu.
- Informacja o ograniczeniach wskazanych w pkt. 5 i 6 będzie każdorazowo umieszczona do wglądu Użytkownika przed dokonaniem Zamówienia.
- Liczba Biletów dostępnych na Wydarzenie oraz ich cena zależy od decyzji Organizatora i może ulegać zmianie w trakcie prowadzonej sprzedaży.
- W przypadku zaistnienia szczególnych okoliczności, Pośrednik biletowy lub Organizator zastrzegają sobie prawo do zmiany miejsca Klienta określonego na bilecie.
- Produkt nie może być kopiowany, kserowany, skanowany lub powielany w inny sposób – w takim przypadku zarówno Produkt, jak i jego powielenia są nieważne.
- Pośrednik biletowy nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub kradzież Produktów.
- Duplikaty Produktów są wydawane według uznania Pośrednika biletowego po uprzedniej konsultacji z Organizatorem po każdorazowym rozpatrzeniu stosownego zgłoszenia przez Klienta.
- Klient jest obowiązany do weryfikacji poprawności otrzymanego Produktu z Zamówieniem. W przypadku stwierdzenia niezgodności, Klient jest zobowiązany niezwłocznie zgłosić ten fakt Pośrednikowi biletowemu pod rygorem utraty możliwości uczestnictwa w Wydarzeniu lub wymiany Vouchera na Bilet.
- Nabywanie w celu odprzedaży z zyskiem Biletów wstępu na imprezy artystyczne, rozrywkowe lub sportowe albo sprzedawanie ich z zyskiem stanowi wykroczenie z art. 133 Kodeksu wykroczeń i jest zabronione.
- Dostawa produktów
- W zależności od wybranego sposobu dostawy, zakupiony Produkt zostanie wysłany przez Pośrednika biletowego w formie dokumentu PDF w wiadomości e-mail Klienta w terminie wskazanym w jego opisie lub nadany za pośrednictwem wybranej firmy przewozowej na wskazany przez Klienta adres zamówienia.
- Pośrednik biletowy nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania błędnego adresu e-mail przez Klienta w trakcie dokonywania Zamówienia.
- Bilety nadane za pośrednictwem firmy przewozowej na wskazany przez Klienta adres zamówienia są wysyłane zgodnie z kolejnością złożenia zamówień. Maksymalny czas dostawy Biletów za pośrednictwem firmy przewozowej wynosi 14 dni. W przypadku biletów kolekcjonerskich może on zostać wydłużony do 30 dni. Pośrednik biletowy nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania błędnego adresu dostawy przez Klienta w trakcie dokonywania Zamówienia.
- Zasady dotyczące dostaw Biletów dotyczą również dostaw Voucherów i Kart Podarunkowych.
- Zwroty biletów
- Niniejszy paragraf Regulaminu ma zastosowanie jedynie w sytuacji, w której wydarzenie zostało odwołane, przeniesione lub, gdy Organizator zastrzeże inaczej.
- Niezależnie od przyczyny zwrotu Biletów, Pośrednik biletowy będzie wyłącznie pośredniczył w procedurze zwrotów między Klientem a Organizatorem.
- W przypadku zwrotu Biletu, Pośrednik biletowy będzie zobowiązany do zwrotu na rzecz Klienta uiszczonej ceny za bilet oraz opłaty serwisowej w przypadku i w zakresie kwot otrzymanych na ten cel przez Pośrednika biletowego od Organizatora. Zwrotowi nie podlegają koszty wysyłki biletów do Klienta.
- W przypadku uzyskania przez Pośrednika biletowego od Organizatora wiarygodnej informacji o odwołaniu Wydarzenia lub zmianie jego daty lub godziny, Pośrednik biletowy podejmie niezbędne działania w celu jak najszybszego przekazania takiej informacji Klientom.
- W przypadku odwołania Wydarzenia zwroty biletów będą realizowane za pośrednictwem poczty e-mail. Klient, który chciałby dokonać zwrotu, wysyła stosowną informację wraz z wymaganymi dokumentami (dowód zakupu oraz Bilety) na adres e-mail Pośrednika biletowego. Po otrzymaniu wymaganych danych, Pośrednik biletowy dokona zwrotu środków na rachunek bankowy lub kartę płatniczą, z których dokonano płatności. Zwroty będą dokonywane w ciągu 30 dni roboczych od dnia otrzymania informacji o zwrocie.
- Pośrednik biletowy zastrzega sobie możliwość odmowy zwrotu środków za zakupione Bilety, w przypadku, gdy Klient, wbrew obowiązkowi nałożonemu przez Organizatora, nie przedstawi przed wstępem na Wydarzenie certyfikatu poświadczającego: (1) pełne zaszczepienie szczepionką przeciwko wirusowi COVID-19 lub (2) posiadany status ozdrowieńca po przechorowaniu wirusa COVID-19 lub (3) negatywny wynik testu na obecność wirusa COVID-19 przeprowadzony w ciągu 48 godzin od godziny rozpoczęcia Wydarzenia.
- Pośrednik biletowy będzie mógł odmówić zwrotu środków za zakupione Bilety w trybie wskazanym w § 11 pkt. 6 jeżeli obowiązek przedstawienia ww. certyfikatu będzie wynikać z ustawy, rozporządzenia, aktu prawa miejscowego lub innego przepisu prawa ustanowionego przez władze państwowe lub samorządowe.
- Przy zakupie biletów z wybraną opcją dostawy przez firmę przewozową, do uzyskania zwrotu, konieczne jest dostarczenie zwracanych Biletów oraz dowodu zakupu na adres: [email protected].
- Odpowiedzialność
- Organizator jest podmiotem odpowiedzialnym za:
- program, przeprowadzenie, odwołanie, zmianę daty, zmianę miejsca oraz inne kwestie dotyczące organizacji Wydarzenia;
- cenę, sprzedaż, zwrot, wymianę oraz inne kwestie dotyczące sprzedaży Biletów na Wydarzenie;
- zmianę miejsca określonego na Bilecie, odmowę wstępu, nakazanie opuszczenia Wydarzenia oraz inne kwestie dotyczące przebiegu Wydarzenia i uczestnictwa w nim.
- Organizator w odniesieniu do każdego Wydarzenia udostępni jego uczestnikom regulamin.
- Pośrednik biletowy jest jedynie dystrybutorem Biletów na Wydarzenia realizowane przez Organizatora i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne spory mogące wyniknąć w odniesieniu do systemu ich sprzedaży.
- Pośrednik biletowy nie ponosi odpowiedzialności wobec Klienta za decyzje Organizatora w zakresie wskazanym w pkt. 1 powyżej oraz określone w regulaminie Wydarzenia.
- Wszelkie reklamacje związane z Wydarzeniem rozpatrywane są przez Organizatora. W określonych przypadkach, Pośrednik biletowy może jedynie pośredniczyć w procedurze reklamacyjnej.
- Organizator jest podmiotem odpowiedzialnym za:
- Odstąpienie od umowy sprzedaży
- Niniejszy paragraf Regulaminu ma zastosowanie jedynie do Klientów będących konsumentami.
- W zakresie zakupu Biletów, Klientowi zawierającemu umowę za pośrednictwem Serwisu internetowego - poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość - zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.), nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, o którym mowa w art. 27 ustawy o prawach konsumenta.
- W zakresie zakupu Voucherów, Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. W ciągu 14 dni od otrzymania Vouchera, Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Ustawy - Kodeks cywilny, może odstąpić od umowy bez podania przyczyn zawiadamiając o tym Pośrednika biletowego na adres spółki lub na adres e-mail [email protected]
- Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Voucher Pośrednikowi biletowemu. Klient powinien zwrócić produkt na adres Bilet Serwis, ul Poznańska 72, 63-400 Ostrów Wielkopolski. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Vouchera.
- Obsługa klienta i reklamacje związane z funkcjonowaniem serwisu internetowego
- Pośrednik biletowy podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Serwisu internetowego, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Użytkowników.
- Użytkownik zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Pośrednika biletowego o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Serwisu internetowego.
- Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Serwisu oraz inne kwestie związane z obsługą Klienta, w tym reklamacje związane z zakupem Produktu, można zgłaszać pisemnie na adresy: Bilet Serwis, ul Poznańska 72, 63-400 Ostrów Wielkopolski i e-mail: [email protected]
- W reklamacji Użytkownik powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji oraz rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Serwisu.
- Pośrednik biletowy zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 30 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Użytkownika, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
- Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Bilet Serwis Kurzawa Pawlicki Stefański Spółka Jawna z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Poznańska 72 wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000887710, NIP: 6222834393, REGON: 388351457,
- Dane osobowe Klientów udostępnione w związku z użytkowaniem Serwisu internetowego, utworzeniem Konta oraz zakupem Produktów, będą przetwarzane w następujących celach: utrzymania utworzonego Konta, obsługi zakupu biletów, dochodzenia roszczeń i odszkodowań, prowadzenia działań marketingowych, sprzedaży Produktów, związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, w tym na potrzeby prowadzenia analiz i statystyk, udzielania odpowiedzi na pisma i wnioski oraz udzielanie odpowiedzi w toczących się postępowaniach, prowadzenia działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa archiwizacji, spełniania obowiązku prawnego ciążącego na Bilet Serwis Kurzawa Pawlicki Stefański Spółka Jawna.
- Podstawą prawną przetwarzania danych Klientów będzie: udzielona zgoda, niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na żądanie Klienta przed zawarciem umowy, niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora np. takich jak udzielania odpowiedzi na pisma i wnioski Klientów.
- Dane Klientów mogą być przekazywane następującym podmiotom: procesorom (podmioty przetwarzające) w związku ze zleconymi przez Bilet Serwis działaniami realizowanymi w imieniu Bilet Serwis podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, podmiotom kontrolnym i nadzorczym, organom egzekucyjnym, firmom kurierskim, które będą dostarczać przesyłki do Klientów, kancelariom prawnym, którym Bilet Serwis zleci prowadzenie postępowania. Dane Klientów mogą być przekazywane do państwa trzeciego w związku z prowadzonymi działaniami na portalach społecznościowych, w związku z tworzeniem profili przy wykorzystaniu Google Analitics oraz w związku z wysyłką mailingu informacyjnego.
- W trakcie epidemii wirusa SARS-CoV-2 dane osobowe Klientów mogą być przekazywane Organizatorom wydarzeń w celu udostępnienia Głównemu Inspektoratowi Sanitarnemu i służbom porządkowym w celu umożliwienia kontaktu z uczestnikami wydarzenia po jego zakończeniu. Przekazanie danych osobowych Klientów ma ułatwić służbom sanitarnym dochodzenie epidemiologiczne na wypadek wykrycia, że osoba zakażona brała udział w danym wydarzeniu.
- Okres przetwarzania danych osobowych Klientów jest uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane. Okres przez który dane osobowe będą przechowywane jest obliczany w oparciu o następujące kryteria: przepisy prawa, które mogą obligować Bilet Serwis do przetwarzania danych przez określony czas, okres, który jest niezbędny do obrony interesów Bilet Serwis , okres na jaki została udzielona zgoda.
- Użytkownik i Klient mają prawo do: żądania dostępu do danych osobowych ich dotyczących, sprostowania tych danych, żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia, usunięcia ich danych lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania ich danych osobowych, przeniesienia ich danych osobowych.
- Użytkownik i Klient mają prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, której dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcie wyrażenia zgody przykładowo odbywa się poprzez zmianę ustawień przeglądarki.
- W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania danych osobowych przez Bilet Serwis klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Bilet Serwis jest zbiorem systemów służących do zautomatyzowanego podejmowania decyzji. Następujące decyzje są podejmowane w sposób zautomatyzowany: profilowanie wykonywane jest w oparciu o posiadane dane, w szczególności takie jak: dane dotyczące świadczonych usług, dane transmisyjne, dane o lokalizacji, informacje pozyskane na pomocą tzw. plików cookies. Te informacje posłużą do konstruowania ofert dopasowanych do potrzeb Klientów, w szczególności preferencji, miejsca pobytu, zainteresowań, poprzednich zakupów.
- Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych prosimy kierować na adres Administratora z dopiskiem "Dane osobowe".
- Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 4.05.2021 roku.
- Pośrednik biletowy zastrzega sobie prawo do dokonywania zmiany niniejszego Regulaminu z przyczyn prawnych lub organizacyjnych. O treści zmian każdy Użytkownik zostanie poinformowany przez umieszczenie w Serwisie internetowym wiadomości o zmianie Regulaminu oraz utrzymanie tej informacji na stronie Serwisu internetowym przez okres co najmniej 14 kolejnych dni kalendarzowych. Zmiany wchodzą w życie w terminie podanym wraz z informacją o zmianie Regulaminu.
- Niniejszy Regulamin dostępny jest nieodpłatnie na stronie internetowej Pośrednika biletowego pod adresem www.biletserwis.pl oraz w siedzibie Pośrednika biletowego. Użytkownicy mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej Serwisu internetowego oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
- Pośrednik biletowy jest uprawniony do czasowej przerwy w działaniu Serwisu internetowego z przyczyn technicznych i nie ponosi z tego tytułu odpowiedzialności wobec Użytkowników ani Klientów z przyczyn leżących po stronie osób trzecich (w tym operatorów sieci telekomunikacyjnych) ani spowodowanych działaniami siły wyższej.
- Uznanie jakiegokolwiek postanowienia Regulaminu lub jego części za nieważne lub niewykonalne, nie wpływa na ważność i skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu.
- Niniejszy Regulamin sporządzony został zgodnie z prawem polskim i wyłącznie to prawo winno być stosowane do jego interpretacji, w szczególności w przypadkach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, a także w sytuacji sporu mającego za przedmiot postanowienia niniejszego Regulaminu.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych w wyniku stosowania niniejszego Regulaminu zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Pośrednika biletowego.
- Wszelkie pytania i wnioski dotyczące Serwisu należy kierować do Pośrednika biletowego na adres e-mail: [email protected].
Poprzednie wersje: