W jakich sytuacjach chronimy Twój bilet?
Na przykład, jeśli zachorujesz lub zdarzy się nieszczęśliwy wypadek Tobie lub bliskiej Ci osobie, który uniemożliwi udział w wydarzeniu.
Dla czego warto skorzystać z Ubezpieczenia biletu?
Decydując się na zakup biletu, nie możesz przewidzieć zdarzeń, które uniemożliwią Ci udział w długo oczekiwanym koncercie, spektaklu czy wystawie.
Ubezpieczając bilet w SIGNAL IDUNA Polska, możesz otrzymać zwrot ceny biletu wskazanej na dokumencie jego zakupu, jeśli zrezygnujesz z udziału w wydarzeniu w ramach zakupionego biletu z jednego z 28 powodów wskazanych w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia, który uniemożliwi Ci udział w wydarzeniu np.:
- nieszczęśliwego wypadku lub choroby,
- awarii bądź kradzieży pojazdu,
- opóźnienia o co najmniej 2 godziny odlotu samolotu lub odjazdu pociągu albo autokaru w dniu wydarzenia
- opóźnienia, o co najmniej 2 godziny pojazdu, wynikające np. z korków na drodze spowodowanych wypadkiem, potwierdzonym informacją w środkach masowego przekazu.
Jak postąpić, jeśli nie mogę uczestniczyć w wydarzeniu?
Instrukcja jak zgłosić szkodę
W przypadku wystąpienia zdarzenia, które uniemożliwiło Ci uczestnictwo w wydarzeniu, uzupełnij odpowiedni druk zgłoszenia szkody, dostępny na stronie
https://www.signal-iduna.pl/zglos-szkode/
oraz załącz dokumenty potwierdzające zgłaszane roszczenie, tj.:
- bilet oraz dowód jego zakupu,
- dokumenty potwierdzające zajście zdarzenia, które powoduje konieczność rezygnacji z biletu, np. dokumentację medyczną z przeprowadzonego leczenia, zaświadczenie policji o wystąpieniu szkody w mieniu.
Jak ubezpieczyć bilet na wydarzenie?
Ubezpieczenie Twojego biletu zajmuje tylko chwilę!
Podczas zakupu zapoznaj się z wysokością składki, a następnie odpowiedz „Tak” na pytanie „Czy chcesz ubezpieczyć swój bilet?”
Po akceptacji wymaganych zgód oraz dokonaniu płatności za bilet/y i ubezpieczenie na wskazany adres e-mail wyślemy polisę oraz niezbędne dokumenty.
Wszystko co musisz wiedzieć o ubezpieczeniach biletu dla Klientów BiletSerwis.pl
Ubezpieczenie biletu chroni Cię przed niespodziewanymi sytuacjami, które uniemożliwiają Ci lub Twoim bliskim udział w wydarzeniu i zapewnia zwrot ceny biletu wskazanej na dokumencie jego zakupu w przypadku m.in.:
- nagłego zachorowania,
- nieszczęśliwego wypadku,
- śmierci,
- wypowiedzenia umowy o pracę,
- poważnej szkody w mieniu ubezpieczonego, powodującej konieczność dokonania czynności prawnych i administracyjnych oraz wymagającej obecności Ubezpieczonego w miejscu powstania szkody lub w miejscu zamieszkania w dniu wydarzenia, o ile uniemożliwiało to Ubezpieczonemu wzięcie udziału w wydarzeniu,
- opóźnienia odjazdu lub odlotu publicznego środka transportu o minimum 2 godziny w dniu wydarzenia (np. samolotu lub pociągu).
Ubezpieczenie może zostać zawarte jedynie podczas finalizacji procesu zakupu biletu/ów. Składka płatna jest jednorazowo w złotych polskich w dniu zawarcia umowy ubezpieczenia w formie bezgotówkowej.
Ochrona ubezpieczeniowa i odpowiedzialność SIGNAL IDUNA rozpoczyna się w dniu i z godziną nabycia biletu, jednak nie wcześniej niż z chwilą zawarcia umowy ubezpieczenia, a kończy 1 godzinę po planowanym rozpoczęciu wydarzenia.
Ochrona ubezpieczeniowa kończy się:
- z upływem ostatniego dnia okresu ubezpieczenia;
- z dniem odstąpienia przez Ubezpieczającego od umowy ubezpieczenia;
- z dniem wypowiedzenia umowy ubezpieczenia;
- z dniem wyczerpania się sumy ubezpieczenia.
Z odpowiedzialności wyłączona jest rezygnacja między innymi z udziału w wydarzeniu z powodu odwołania, zmiany terminu lub miejsca albo przerwania wydarzenia przez organizatora.
Suma ubezpieczenia jest równa cenie biletu/ów i nie uwzględnia opłat serwisowych oraz innych poniesionych w procesie zakupu.
Suma ubezpieczenia wynosi maksymalnie 5 tys. złotych od wartości biletu.
W przypadku przesunięcia daty wydarzenia przez organizatora, okres ochrony przedłuża się do nowej daty wydarzenia.
Ochrona ubezpieczeniowa obowiązuje na terenie wszystkich krajów świata.
Szczegółowe informacje o zakresie ochrony ubezpieczeniowej oraz wyłączenia odpowiedzialności znajdziesz w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia (OWU) i Karcie Produktu.
Gdzie szukać pomocy w razie dodatkowych pytań?
Zadzwoń na infolinię SIGNAL IDUNA Polska
+48 22 505 65 06,
która jest czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku
w godzinach 8.00-17.00
lub wyślij wiadomość na adres: [email protected]
Ważne informacje i dokumenty